Мъж, току-що изпълнил съпружеските си задължения, гордо разглежда в огледалото своя орган:

– Жено, още пет сантиметра повече и щях да заприличам на цар, как смяташ? Отегчената съпруга отговаря:

– Смятам, че с пет сантиметра по-малко щеше да заприличаш на царица.

Цялата суматоха около така наречения полов акт в края на краищата се свежда до размера на мъжкия атрибут. Твърденията, че всъщност е важен размерът на чувствата, а не размерът на пениса, са измислени или от Майка Тереза, или от някой, който наистина има трудности при установяването на местонахождението на собствения си орган. А пък това, че малките били неуморни еректирали булдозерчета, а големите кожени тарани за еднократна употреба, може да го разправяте на бой-скаутите. Даже в любовните романи, където пламенните чувства и вечната любов изригват от всяка страница, се говори за „голяма, гордо извисена и набъбнала мъжественост“, а не за малки, палави розови пишчици. Всъщност всички ние знаем, че не е необходимо мъжете от да знаят защо. Важното е да имат с какво.

Символът

Пътят от „пещерния арт“ до Елада е обсипан с фалични откровения. Внушителни каменни тотеми, недвусмислени фрески и сатири с чудовищни атрибути, от които може да ти спре дъхът. Всъщност не става въпрос за някакъв древен ексхибиционизъм, а за символ. Символ толкова вечен, че е успял да съжителства даже и със строгите християнски догми. Фалосът винаги е бил символ на силата, честта и властта. Символ на градивното обединяващо и плодородно начало. Съчетавайки всички тези качества, той би трябвало да бъде такъв, какъвто е – непоклатим, могъщ и величествен. Фалосът е вечният първичен фетиш, обединяващ и символизиращ най-дос­тойните човешки качества. Именно поради тази причина от мъжете като носители на този фетиш се очаква да бъдат силни, градивни и справедливи господари на света. Всички сме съг­ласни, че това е доста непосилен то­вар, от който се ражда

Легендата

от това, което не си, но което трябва да бъдеш. Бащите виждат в синовете си свое копие, което на всяка цена искат да подобрят. И повтарят греш­ките на собствените си бащи. За да се превърне в „истински“, малкият мъж винаги трябва да спазва следните

Правила

  • Да бъде коравосърдечен.
  • При никакви обстоятелства да не плаче.
  • Да не се занимава с „женска“ рабо­та.
  • Да не се заседява вкъщи повече от необходимото.
  • Да има колкото се може повече жени.
  • Да „носи“ много алкохол.
  • Да удря с юмрук по масата.
  • Да бъде строг с децата си.
  • Да „вкарва в правия път“ жена си.
  • Други.
  • С една дума, всичко, което да го превърне в Padre Padrone – непоносим, тираничен, никому ненужен и нетър­пим Владетел. В основата на всичко това обаче е

Комплексът

от загубата или липсата на мъжестве­ност.

А както е известно, мъжестве­ността в рамките на нашата действителност е свързана единствено и са­мо с максималната дължина, фантас­тичния Цол и рекордното КПД. Естес­твено е, че никой не желае да прите­жава сатирски пенис, който в състоя­ние на постоянна ерекция те удря по челото, а отпуснат се влачи както на динозавър опашката.

Но всеки мъж дълбоко в себе си желае да притежа­ва Пръта на Сони от „Кръстникът“, който превръща женските вътрешнос­ти в добре сварени макарони. Не е необходимо да сложим скрита камера в мъжката тоалетна, за да установим, че мъжете с „по-големите“ гордо раз­махват израстъците си пред писоари­те, докато тези с „по-малките“ свенли­во ги прикриват и предпочитат да се усамотяват. Ако все още съществува човек, който се опитва да ни убеди, че всичко, казано дотук, не е един от ос­новните движещи механизми на мъж­ката психика, то нека се обърнем към

прякорите

някои от които са: Боздуган, Таран, Бутало, Питон, Чеп, Блек енд Екер, Чатап, Питон, Ятаган и т. н. С една ду­ма, всичко голямо, разтърсващо, не­обхватно и твърдо. А всъщност

истината

е, че жената винаги е била в основата на тази бясна надпревара. Всичко се прави заради Нея. И всичко прави Тя. С един поглед, дума или жест Тя може да Го съсипе или възвиси. Защото всичко е в нейните ръце – голямо или малко. Защото, както е казал добрият стар Айнщайн, всичко е относително – зависи от измерението. В нашия слу­чай Женското измерение, в което го­лямото става малко и малкото – голя­мо. Защото въпросът „защо“ е всъщ­ност „с какво“. И тук не става въпрос за размера на онези сто грама в по­вече между краката. Тук става въпрос за истинската непреходна и непокла­тима мъжественост. И тогава легенда­та за Давид и Голиат придобива друго измерение…

Facebook Twitter Google+

0 Коментара